2011. január 8., szombat

Bevezető fejezet

Úgy gondoltam, hogy ha már elkezdtem ezt a történetet akkor mindjárt egy bevezetővel indítanék.. Nem lesz hosszú! :)
Kirsten 

Egy krimibe illő élet..  Mond miért ne érezzem jól magam?  Mond..  Miért ne!?  


Bevezető fejezet

Még mindig látom a gúnyos pillantásokat..  Még mindig hallom a szörnyű, keserű férfihangokat,  látom azt, amit nem akarok látni..  Pedig most otthon vagyok,  fekszem az ágyamba és bámulom a plafont.  Emlékképek százai törtek elő bennem.  Én nem erre vágytam, hogy férfiak ezrei bántani akarjanak.  Máig sem tudom, hogy miért pont engem próbálnak leégetni.  Nem értem.  Érzem, hogy életem végéig meg lesz pecsételve a sorsom.  Belenyugodtam, hogy az iskolában úgy néznek rám, mintha ez lenne a munkám, hogy különböző korú és célú emberekkel ágyba feküdjek.  Pedig ők kényszerítenek erre.  Van egy lány, afféle apuci szeme fénye.  Már gimi kezdete óta nem fényes a kapcsolatunk.  Minden egyes lépésemet keresztezi.  Gyűlölöm!  Egyszerűen gyűlölöm!!  -  keltem ki magamból.  Nem akartam ordítani, csupán csak vergődtem az ágyamban.  Annyira szerencsétlen vagyok.  Megaláznak! Eltaposnak az emberek.  Nem hagyhatom ennyire magam.  Nő vagyok!  Nem hagyhatom, hogy a rasszista férfiak porig alázzanak...
Úgy fél óra önmarcangolás után felültem az ágyam szélére.  Kihúztam a fiókom és előtúrtam a régi naplómat, amit még tizennégy éves koromban vezettem.  Felkapcsoltam a kislámpámat, a kis szakadt könyvecskét pedig kinyitottam az első tele írt oldalon.  Újra és újra elakarom olvasni az első ilyen megaláztatásomat.  Tizennégy voltam..  2007  szeptembert írtunk...

~ . ~

Valorie Orrick  2007 (14 évesen)
Az első napom a gimnáziumban.  Magabiztosan léptem át a bejárati ajtó küszöbét.  Lassan és megfontoltan sétálgattam a folyosókon.  Két dolog miatt nem akartam gyorsabban menni.  Az első: valószínűleg a régi magassarkúm nem bírná a kiképzést és egyből kitörne a sarka és a cipősarkával együtt a lábam is.  Elég kellemetlen lett volna már az első héten törött bokával élvezni a gólyabált.  A második pedig: minden helyes pasit szemügyre akartam venni akik ide jártak, na meg persze azokat is akik nem.  Mindig is ilyen voltam.  Nem akartam a fiúkat az ujjam köré csavarni, csak egyszerűen szükségem volt a társaságukra, mint haverok..  Nem volt nehéz rátalálnom az leendő osztályomra.  Ahogy felértem a második emeletre, rögtön egy fehér ajtóval találtam szembe magam.  Egy nagy kilences volt rávésve.  Ráhelyeztem a kezem a kilincsre és lenyomtam, majd lassan és óvatosan kinyitottam.  Mikor beléptem az első gondolatom az volt, hogy kellemes hely, de a régi jobb volt.  Az utolsó előtti pad volt majdnem az egyetlen üres.  Oda lepakoltam és leültem a székre.  Nem túl nagy megszokott fa padok és székek voltak.  Körülbelül tíz, húsz darab volt a teremben.  Tovább vizsgálódtam.  Most inkább az embereket néztem, mintsem a dekorációt.  Nos, az osztálytársaimról már akkor megvolt a véleményem amikor leültem, de ez két órával később sem változott.  Mindenki kedvesnek tűnt a másikkal szemben.  Egy magas és feltűnően szép lány már oda is jött hozzám,  a feltűnően jóképű haverjával együtt.  Mosolyogva ültek le az előttem lévő pad tetejére.  A fiú egy csókot nyomott a lány arcára, aztán mind a ketten felém fordultak. 
  -  Szia!  A nevem Madison Clay.  Biztos ismersz már a csomó reklámfilmből!  -   mondta hevesen  a lány - Ő itt Jhon.  A barátom!  -  biccentett a mellette ülő fiú felé, aki szemlátomást engem fürkészet.  Zavaromban kicsit el is fordítottam a fejem és tovább figyeltem Madisonra.  
  -  Szóval, mivel ez a nap az ismerkedésről szól.  Már csak fél óra  -  pillantott rá az órájára  -  és mehetünk is egy kicsit bandázgatni.  Van egy fantasztikus helyünk!  -  ecsetelte.
Magabiztosan elmosolyodtam és bólintottam.  Persze, hogy ott leszek!
Nagyjából egy óra múlva már egy koszos sikátorban voltunk.  Madison és én egy ládán,  míg Jhon egy koszos sziklán ült.  Kicsit furcsáltam a helyzetet, hogy mért pont itt.  De legfőképpen, hogy miért csak mi hárman.  A csendet Madison telefon csörgése törte meg.  Felvette.  Belesem szólt, de két másodperc után már le is rakta.  
  -  Haza kell mennem Skacok!  -  mondta, majd puszit nyomott mindkettőnk arcára, és kimászott a létrán, ami a felszínre vezetett.  Ahogy kiért észrevettem, hogy kettesben maradtunk Jhonnal.  Alig ismertem.  Fogalmam sem volt, hogy mit csináljak.. 
  -   Valorie?  -  kérdezte kicsit halkabb, rekedtes hangon.  
  -   Igen?  -  reagáltam abban a pillanatban. 
Jhon felállt és leült mellém a ládára. 
  -  Nem lenne kedved egy kicsit körülnézni a mi is klub helyünkön?  -  kérdezte lágyan. Közben folyamatosan az arcomat figyelte.  
Bólintottam és felálltam.  A halvány olajfoltos ruhámat pedig megigazítottam a hajlatnál. Jhon is felállt és minden mozdulatomat érdeklődéssel figyelte.  
   -   Na akkor megyünk?  -  néztem fel. 
Jhon nem válaszolt,  csak bámult.  Hátráltam néhány lépést, de falba ütköztem.  Követte a lépéseim.  Mikor már odaért láttam a szándékait.  Felsikoltottam és gyorsan futni kezdtem, de elbotlottam a cipőm sarkában... 

Összerezzenve csaptam be a naplót.  Minden éjjel legalább egyszer elolvasom.  Sohasem bírtam az egészet átfutni.  Túlságosan is fájtak az emlékek amik négy évvel ezelőtt történtek.  Fájtak, de emiatt nem adom fel!  Nem fogok kárt tenni magamban.  Harcolok, amíg csak vér folyik az ereimben!

Kirsten Cullen

14 megjegyzés:

VattaCukor írta...

Sziiia!, amint látod ide is megérkeztem! Elolvastam, nekem nagyon tetszik, kíváncsi vagyok már a végére, szóval még találkozni fogunk itt! Még egyszer gratula, tetszett! :P Így tovább!
Puszil.
VattaCukor♥

Wedó írta...

Szia!
Kértél, jöttem, láttam, olvastam, most pedig véleményezek. ;)
Először is a címről nekem a valami amerkia jutott eszembe, "Ez egy bűnös hely, ez egy bűnös város." :)
A történetről pedig:
Nekem tetszik az alapötleted, és ügyesen fogalmazod a történéseket. Kicsit még zavaros nekem az eleje... de ez minden történetnél így szokott lenni, ki kicsoda, stb.
Kiváncsian várom a folytatást és remélem a többi olvasód is így van ezzel. Köszönöm szépen az ajánlást!

Pusszancs: Wedó

kat írta...

Szia!
Nagyon tetszik a történet,eredeti,és jó a sztori!
Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit hozol ki ebből! ;)
Ahogy tudod,rakd fel a részeket,mert nagyon kíváncsi vagyok :)
(U.I.:És tetszenek a szereplők,és és az oldalad kinézete is ;)
Pxy: R.S.

Anna írta...

Nagyon tetszik a bevezető. Egy kicsit homályos, de csak pont annyira hogy felkeltse az ember érdeklődését. :)
Ma a későbbiekben próbálj meg jobban figyelni a helyesírásra. Nem nyelvtani hibákra gondolok, hanem inkább gépelésiekre. De az mindenkivel megesik! :)
Még valami, a rasszista szó jelentése fajgyűlölő, tehát olyan ember, aki például utálja, lenézi, zaklatja a színes bőrűeket, zsidókat, őslakosokat, indiánokat, stb.
A nőgyűlölő, a nőkkel szemben agresszív, lenéző magatartást tanúsító férfiakat hím-sovinisztának hívják.
Ettől a pici hibától eltekintve minden tökéletes. :)

Moon Angel

Anna írta...

Ja és még valami perszóna és nem perszóma. :) de szerintem ezt csak elgépelted. :)

AliceC írta...

Azta :OOO
Egy: nagyon jól fogalmazol.
Kettő: akkor most megerőszakolta? Ne már... ez gusztustalan, mármint amit tett(ek!)
Nagyon várom a folytatás, élvezhető volt!
Gratulálok!

Kirsten Cullen írta...

Köszönöm az eddigi véleményeket! (Remélem olvastok még majd)
Moon Angel: Óóó. basszus.. tényleg! Félreírásaim vannak, mert kicsit idegesebben írtam, mert izgultam. Viszont ígérem, hogy nem lesznek ilyen kicsi hibáim se.
Puszi: Kirsten

Klodette írta...

Szia. :)

Én jöttem amint csak tudtam. Nagyon szépen köszönöm amit a blogomról írtál igazán jólesett.
A tiéd is nagyon szép és a történet is igen ígéretes.
Ez krimi lesz? Csak mert azt imádom a horrort viszont nem. Attól nagyon félek. Csak azért kérdezem mert akkor úgy olvasom a fejezeteket, hogy a durvább részeket inkább kihagyom. Bocsánat ez az én saram.
Viszont a történet tényleg nagyon eredeti és bátor vagy hogy így felmerted tenni a saját szereplős írásodat. Nekem is van, de én még nem mertem, csak a Volturisokat.
Mindenesetre nagyon jóóóó a blogod. Szépen és igényesen fogalmazol.
egyszóval hajrá. :)

Üdv: Klau

Ui: Egy linkcserében benne lennél? Kérlek válaszolj nálam. :) Köszi

Isabella írta...

Na jöttem ahogy kérted:) Nagyon jól fogalmazod meg a törit,s aszt hiszem rögtön beleszerettem.:) Szegény lány...és ha belegondolunk ilyen előfordulhat a való életben is:( Imádom(LL) Siess a frissel:P Pux

Florence Ploody írta...

Szia!
Jöttem, olvastam és most véleményt írok :)
Érdekesnek tartom az előszó. Megértem Valorie-t, én sem bírném elolvasni a naplónak az első oldalát sem.
Szerintem még találkozni fogunk itt!
Siess az elsővel!
Puszillak

Puszmó írta...

Szia. Kértél, h nézzek be, és nem bántam meg, h megtettem :) Nagyon tetszik, h saját történet. Az alapötletet, amennyire értelmezni tudtam, érdekesnek találom, bár még néhány helyen kissé zavaros a történet. Jól fogalmazol, egyedül a helyesírásba tudok belekötni :) Az se súlyos, csak elgépelések. Vagy ha nincs időd visszaolvasni a fejiket, alkalmazhatsz bétát is. Nagyon gyakori a bloggerek körében. További sok sikert kívánok :)Puszi :)

Kirsten Cullen írta...

Jaj de örülök, hogy ennyien írtatok. Szörnyen jól esik.
Puszmó ígérem keresek egy bétát.
1. fejezet holnap :D
Köszönöm szépen mindenkinek!!

Nikuska94 írta...

Szia!

Írtál, jöttem. :)
Nagyon tetszett! Hihetetlen, hogy Valorie erős maradt az után, ami történt vele. (Mármint amit elképzelek a naplóban leírtak után.)
Nagyon várom a folytatást, hogy megtudjam, mi minden történik még vele. Mert gondolom lesz még néhány fordulat a történetben!
Csak így tovább!
Szia!

bea írta...

Szia!
Ejha, nagyon tetszik a sztorid, mármint ami szegény Valorie-vel történik, az szörnyű, nagyon sajnálom szegényt. Remélem, talál majd olyan barátokat, akik nem úgy néznek rá, mint egy rongyra.

Tetszik a fogalmazásod is, és a blogod is nagyon szép. :D
Így tovább!
Puszi: Bea